Napsat o pomoc s řešením problému na IT Podporu
Formulář slouží jako vzdálená podpora v případě, že se nemůžete přihlásit, nedaří se Vám resetovat heslo a také pro případ dalších dotazu s klientskou zónou.
Formulář slouží jako vzdálená podpora v případě, že se nemůžete přihlásit, nedaří se Vám resetovat heslo a také pro případ dalších dotazu s klientskou zónou.
Máte potíže s aktivací účtu, přihlášením, nastavením nového hesla nebo využíváním klientské zóny ?, kontaktujte naši IT podporu na tel. č.: +420 602 971 450, nebo na email servis@dom4.cz v provozní době od 10.00 do 15.00 hod.
Z důvodu zajištění bezpečnosti platí pravidlo, že pokud třikrát po sobě zadáte nesprávné heslo, dojde k dočasnému zablokování přístupu na 15 minut. Po uplynutí této lhůty máte možnost znovu zkusit přihlášení. Blokační dobu nelze žádným způsobem odstranit ani urychlit. Na tuto skutečnost upozorní systémová zpráva:
Byl překročen počet neúspěšných pokusů o přihlášení.
Účet je dočasně uzamčen na dobu 15 minut
Upozornění na nové oznámení správce domu jsou nájemníkům posílány z adresy: notifikace@dom4.cz
Registrace datové schránky změní způsob doručování dokumentů týkajících se Vašeho bydlení. Od data registrace Vám budou automaticky do datové
schránky zasílány vyúčtování služeb, dodatky smlouvy o nájmu, potvrzení o platnosti smlouvy, výzvy od majitele či správce domu a další důležité listiny spojené s vaším bydlením.
Registraci můžete provést po přihlášení v části:
Formuláře online > Registrovat datovou schránku u správce domu
Nájemníkům doporučujeme si ověřit ID datové schránky v seznamu držitelů datových schránek. ID datové schránky má
( 7 znaků ),
nezaměnit za uživatelské jméno, které má ( 6 znaků ).
Pokud Vaše datová schránka není veřejně dostupná v seznamu držitelů datových schránek, prosím, uveďte tuto informaci do poznámky.
Z důvodu zajištění bezpečnosti platí pravidlo, že pokud třikrát po sobě zadáte nesprávné heslo, dojde k dočasnému zablokování přístupu na 15 minut. Po uplynutí této lhůty máte možnost znovu zkusit přihlášení. Blokační dobu nelze žádným způsobem odstranit ani urychlit.
Po přihlášení k vašemu účtu obdržíte do své e-mailové schránky notifikaci informující o tom, že došlo k přihlášení. Tuto funkci můžete vypnout v sekci Můj profil - nastavení. Mějte však na paměti, že deaktivací upozornění přicházíte o možnost rychle reagovat na případné neoprávněné přístupy k vašemu účtu.