Aktivace účtu nájemníka domu

Aktivační email a první přihlášení

  • v prvním kroku je Vám doručeno oznámení Vašeho správce domu o tom, že pro Váš dům byl zřízen účet na Dom4, součastí oznámení je také souhlas se zpracováním osobních údajů v rozsahu dat, které budeme pro Vás na e.nástěnce domu zpracovávat
  • z adresy aktivace.uctu@dom4.cz, je do Vaší pošty doručen ověřovací email (totožný s tím, který je veden u správce nebo u majitele domu), s předmětem Aktivace účtu nájemníka pro nástěnku bytového domu na tento email neodpovídejte !
  • obsahem ověřovacího emailu jsou přihlašovací údaje pro Vás a aktivační link pro ověření
  • kliknutím na aktivační link souhlasíte se zpracováním osobních údajů a aktivujete svůj účet na Dom4
  • po kliknutí Vás přesměrujeme na přihlašovací formulář stránky, kde bude zobrazena systémová zpráva o tom, že
Váš účet byl úspěšně aktivován, můžete se přihlásit !

Nemůžete se přihlásit ?

Nesprávný e-mail nebo heslo

Zkontrolujte, jestli se přihlašujete správnou kombinací emailové adresy a hesla, pro zadání hesla při vstupu do aplikace máte pět pokusů. Zkontrolujte že, heslo, které zadáváte při přihlášení, je správné a neobsahuje nepovolené znaky a mezery, dále zda-li nemáte přepnutou klávesnici na anglickou verzi CapsLook, případně jestli máte zapnutou numerickou klávesnici Num Lock, v případě nesprávného hesla nebo e-mailu se zobrazí systémová zpráva

Nesprávný e-mail nebo heslo !

Nemáte aktivovaný účet

Pro přihlášení na nástěnku Vašeho domu musíte mít aktivovaný účet, aktivaci provedete kliknutím na link označený jako aktivační v doručeném registračním e-mailu, Při pokusu o přihlášení s neaktívním účtem, Vás na tuto skutečnost upozorní systémová zpráva nad přihlašovacím formulářem

Váš účet není aktivován !

Zablokování účtu uživatele

Důvod a postup řešení

Z bezpečnostních důvodů platí že, jestliže se Vám správné heslo nepodaří zadat v celkovém počtu 3x za sebou, přístup bude v rámci 15 minut dočasně zablokován. Tento stav je signalizován chybovou hláškou nad přihlašovacím formulářem. Po uplynutí blokační lhůty se můžete pokusit o opětovné přihlášení. Blokační lhůtu není možné žádným způsobem zrušit či zkrátit.

Byl překročen počet neúspěšných pokusů o přihlášení.
Účet je dočasně uzamčen na dobu 15 minut

Zapomenuté heslo

Postup nastavení nového hesla

Své heslo můžete z bezpečnostních důvodů změnit, a pokud jej zapomenete, můžete jej obnovit. V případě ztráty či zapomenutí hesla využijte následující postup pro získání přístupu k účtu:

  • na přihlašovacím formuláři klikněte na odkaz Zapomněli jste heslo ?
  • zadejte e-mailovou adresu, ke které jste zapomněli své heslo a po kliknutí na tlačítko Odeslat odkaz vám na zadaný email zašleme odkaz, abyste mohli pokračovat v procesu nastavení nového hesla
  • v případě že, zadáte správný e-mail, zobrazí se systémová zpráva
Byl vám odeslán e-mail s odkazem pro změnu hesla
  • v případě že, zadáte e-mail, který není u nás registrován zobrazí se systémová zpráva
Nebyl nalezen žádný účet s touto e-mailovou adresou !
  • z adresy reset.hesla@dom4.cz je Vám doručen e-mail s odkazem na resetování hesla (v případě že, Vám nebude doručen e-mail, zkontrolujte složky se spamem a s hromadně rozesílanou poštou) na tento e-mail neodpovídejte !
  • odkaz pro reset hesla je platný 60 minut
  • dále postupujte dle pokynů v e-mailu a kliknutím na odkaz Obnovení hesla zde Vás přesměrujeme na stránku, kde si nastavíte nové heslo
  • po nastavení nového hesla Vás opět přesměrujeme na přihlašovací stránku, kde se Vám zabrazí systémová zpráva
Vaše heslo bylo úspěšně změněno, můžete se přihlásit

Zrušení účtu

Postup pro zrušení účtu

Váš účet na e.nástěnce domu Dom4 si můžete kdykoliv bez uvedení důvodu zrušit a to následovním postupem:
po přihlášení na nástěnku v části Můj profil nastavení Zrušit účet Odeslat zprávu
kopie odeslané zprávy je doručená i vám do složky doručená pošta vašeho emailu jako potvrzení o odeslání zprávy, zrušením účtu dojde k likvidaci dat spojených s Vámi a Vašim bydlením, v případě že, se rozhodnete opětovně požádat o zřízení účtu, bude muset proběhnout nová registrace, o zrušení účtu vás informujeme formou emailu z adresy admin4@dom4.cz

Změna osobních údajů po přihlášení

Změna osobních údajů

Po příhlášení má uživatel možnost měnit online své případné změny v osobních údajích, kde vše zaléží na variantě nastavení služby od Vašeho správce domu

  • emailová adresa
  • telefonní číslo
  • nahlásit ID datové schránky
  • změnit nastavení doručování vyúčtování služeb

Formuláře online

Specifikace formulářů

  • přihlásit nového člena domácnosti
  • odhlásit nového člena domácnosti
  • žádost o vrácení přeplatku z vyúčtování služeb na jiný účet
  • žádost o zaslání kopie nájemné smlouvy
  • žádost o zaslání kopie evidenčního listu uživatele bytu
  • žádost o zaslání kopie vyúčtování služeb dle zákona č. 67/2013 Sb.
  • žádost o souhlas s provedením stavebních úprav v bytě
  • nahlásit závadu v bytě
  • nahlásit závadu v společných prostorách domu

Upozornění na nové oznámení správce domu

Notifikace

  • notifikační email z adresy notifikace@dom4.cz
  • SMS zpráva